Marki własne w rękach Greek Trade
Sukces marek własnych, produkowanych przez Greek Trade z roku na rok rośnie. Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii produktów spożywczych, aż 30,56 mld zł, czyli o 4,9% więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że marki własne odpowiadają za ponad 20 proc. wartości sprzedaży FMCG w Polsce i stają się coraz bardziej popularne.
2021-06-21, 16:07

Według danych Nielsena w ubiegłym roku Polacy wydali na produkty sygnowane markami własnymi, w kategorii produktów spożywczych, aż 30,56 mld zł, czyli o 4,9% więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że marki własne odpowiadają za ponad 20 proc. wartości sprzedaży FMCG w Polsce i stają się coraz bardziej popularne. Greek Trade, oprócz własnych linii produktowych, oferuje również produkcję marek własnych, zleconą przez największe sieci handlowe. W ich ramach znajduje się kilkaset produktów w różnych kategoriach, kupowanych przez miliony Polaków.

- Tworzenie marek własnych – stanowi dla Firmy bardzo ważne zadanie, nie mniej ważne niż przygotowanie własnych, firmowych produktów – mówi Katarzyna Klimczak, Dyrektor Handlowy  Greek Trade 

Od lat specjalizujemy  się w produkcji marek własnych. Wśród naszych stałych klientów znajdują się największe sieci handlowe w Polsce i za granicą. Śledzimy trendy rynkowe, aby spełniać rosnące oczekiwania naszych Klientów. Oferujemy kompleksowość usługi, od stworzenia nazwy produktu, zaprojektowania opakowania, po jego produkcję.  Profesjonalizm i wysoka jakość wykonania, wynikają z ponad 29-letniego doświadczenia i są gwarancją sukcesu. Codziennie wykorzystujemy naszą wiedzę i najnowsze technologie, które łączymy z zaangażowaniem i innowacyjnością, tworząc produkt.   Zespół  specjalistów czuwa nad projektem na każdym etapie jego realizowania - dodaje Klimczak.

Greek Trade obsługuje sieci zarówno w kwestii produkcji, konfekcji, jak i importu produktów w markach własnych. Dyskonty odpowiadają obecnie za około jedną trzecią sprzedaży FMCG w Polsce, ale w przypadku marek własnych ich udział przekracza aż 80 proc. Warto podkreślić, że aż 44 proc. Polaków deklaruje zakup produktów pod markami własnymi. Siedem lat temu twierdziła tak tylko jedna trzecia z nich.

Atutem Greek Trade, oprócz ugruntowanej pozycji na rynku, jest nowoczesny park maszynowy znajdujący się w centralnej Polsce oraz certyfikaty poświadczające rzetelność, wartość i sposób działania firmy. To one są gwarantem jakości produktów.  Paczkujemy bakalie, ziarna, pestki, produkujemy przetwory warzywne, owocowe, zgodnie z recepturami własnymi, jak również naszych klientów. 

Greek Trade Sp. z.o.o powstała w 1992 roku. Posiada własny Zakład Produkcyjny oraz Centrum Logistyczne. Produkuje pod markami własnymi: Helcom, Helcom Naturalnie, Helios, Helcom Premium, Biooaza, Orient Taste, Athina, Barri, Querico, 4tea, , Helios, Bite the World. Zaopatruje sieci handlowe, hurtownie, cukiernie, piekarnie, lodziarnie, zakłady cukiernicze, zakłady przetwórstwa owocowo-warzywnego  w kraju i za granicą. Posiada certyfikaty: BRC, AEO, FDA. Importuje produkty z całego świata, sygnowane jej markami i markami własnymi klientów firmy. 

---

Kontakt:

GREEK TRADE SP. Z O.O.

ul. Tadeusza Śliwiaka 14

30-797 Kraków

sieci@greektrade.com.pl 

http://greektrade.com.pl/

KONTAKT / AUTOR
Barbara Trepka
PR & Marketing Manager
2moro
503 119 029
ZAŁĄCZNIKI
image1.png
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.