Skąd pomysł na taki produkt?
„Monitorujemy trendy rynkowe, bierzemy udział w targach zagranicznych i przede wszystkim wsłuchujemy się w potrzeby naszych konsumentów. Zdrowy styl życia a zarazem ciekawość kuchni świata oraz wyszukanych połączeń smakowych przekonała nas do wprowadzenia do oferty trzech rodzajów Antipasti:
⦁ Pomidory suszone nadziewane hummusem
⦁ Papryczki czereśniowe zielone nadziewane hummusem
⦁ Papryka czerwona nadziewana hummusem
Takie połączenie warzyw z hummusem stanowi sycącą przekąskę między posiłkami.
Postawiliśmy na nieoczywiste połączenie - wyrazisty smak suszonych pomidorów, czerwonej papryki i zielonej czereśniowej papryczki doskonale równoważone delikatnością hummusu” – zarys koncepcji wdrożenia opisuje Teresa Sykała Category Manager firmy Greek Trade.
Warto dodać, że jest to już kolejna linia produktów z kategorii Antipasti.
Firma Greek Trade pod marką Helcom w 2017r. wprowadziła papryczki i pomidory z serem feta, które świetnie przyjęły się zarówno na rynku polskim jak i na rynkach zagranicznych.
Antipasti to różnorodność kolorów i smaków, które królują na stołach podczas wykwintnych przyjęć oraz kameralnych spotkań, co szczególnie widać analizując wielkość sprzedaży w okresach przedświątecznych.
Przekąski te nie wymagają dodatkowego przygotowania. Kluczem do sukcesu jest to, że Antipasti są przyrządzane ze składników wysokiej jakości od certyfikowanych dostawców, z którymi firma współpracuje od wielu lat.
Produkty dostępne są w słoikach 327 ml.
Kontakt:
GREEK TRADE SP. Z O.O.
ul. Tadeusza Śliwiaka 14
30-797 Kraków
sieci@greektrade.com.pl